FAQ - ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Je možné obdržet vzorek vlákna?
Poskytneme vám digitální vzorkovník: K digitálnímu vzorkovníku
Doručuje ARTELIA Design nábytek i do zahraničí?
Můžete se těšit na náš nábytek po celé Evropě! Rádi zjistíme přesné náklady na dopravu u přepravní společnosti a ihned vám je sdělíme. Sdělte nám prosím telefonicky nebo e-mailem vaše telefonní číslo, PSČ a zemi, kde se nacházíte. Poté vás okamžitě kontaktujeme s příslušnými informacemi.
Koho mohu kontaktovat pro zadání své objednávky?
Rádi vám posloužíme na zákaznické lince 030-36436320. Pokud dáváte přednost písemné objednávce, zašlete nám ji prosím na e-mail service@artelia.de. Rádi také přijmeme vaši objednávku prostřednictvím našeho zákaznického chatu nebo na našem webu.
Mám další otázky nebo potřebuji poradit. Co mám dělat?
Pokud máte otázky ohledně nábytku, který jste si vybrali, a na které nenajdete odpověď v popisech produktů nebo v této sekci FAQ, rádi vám pomůžeme. Zavolejte nám prosím na zákaznickou linku 030-36436320 nebo nám pošlete e-mail na service@artelia.de. Neváhejte nás kontaktovat; jsme tu pro vás!
Jsou moje údaje chráněny před zneužitím?
Artelia zachází s vašimi údaji stejně pečlivě, jako bychom očekávali, že bude zacházeno s našimi vlastními údaji. Podrobnější informace o bezpečné ochraně vašich osobních údajů naleznete ZDE. Vaše údaje nebudou použity více, než je nutné pro přímou souvislost s vaší objednávkou, ani nebudou neoprávněně předány třetím stranám.
Jak mohu zaplatit u Artelia / Paket24 GmbH?
Nabízíme vám následující čtyři pohodlné způsoby platby za objednané zboží: platba převodem, PayPal, kreditní karta (Visa, MasterCard), hotovost při vyzvednutí zboží v našem skladu v Berlíně. Ať už se rozhodnete pro jakýkoli způsob platby: vaše údaje a platby jsou v každém případě bezpečné. Další informace naleznete v našich pokynech k platbě.
Rád bych svou novou sestavu splácel měsíčně. Je to možné?
Přes našeho partnera Ratenkauf by EasyCredit je měsíční financování bez problémů možné. Podrobnosti naleznete v produktovém zobrazení vašeho vybraného zboží. Podrobnosti naleznete pod poznámkou „Financování“.
...
Trusted Shops je vedoucí certifikát pro online obchody v Evropě s nákupním portálem a ochranou kupujícího pro spotřebitele. Pokud se chcete dozvědět více, informujte se prosím kliknutím na tento odkaz
Jak dlouho trvá doručení?
Jakmile obdržíme vaši platbu, obdržíte své zboží během následujících deseti pracovních dnů. Přesný postup od objednání po doručení je následující: - obdržíme objednávku na váš nábytek ARTELIA Design, - budete informováni e-mailem nebo na přání telefonicky, jakmile bude váš nábytek odeslán, - zboží bude připraveno k odeslání a předáme příslušnou objednávku přepravní společnosti (cca 1-2 dny), - váš nábytek dorazí do nejbližšího překladiště k vaší dodací adrese. V závislosti na vzdálenosti může váš nábytek projít několika překladišti (cca 3-5 dní), - jakmile váš nábytek dorazí na nejbližší překladiště, přepravní společnost vás kontaktuje a domluví s vámi přesný termín dodání včetně časového okna, - můžete se těšit na příjem vaší nové zahradní sedací soupravy, jídelní sestavy, lehátka nebo jiného nábytku od ARTELIA Design.
Jak zjistím aktuální stav mé objednávky?
Aktuální stav vaší objednávky můžete kdykoli zobrazit na adrese: https://www.artelia.de/customer/account/login/
Na koho se mám obrátit, pokud se moje dodávka zpozdí?
Pokud máte další otázky ohledně průběhu nebo doručení, kontaktujte nás prosím na hotline 030-36436320.
Mám požadovaný termín doručení. Lze ho realizovat?
Obecně můžete počítat s tím, že před doručením vašeho nábytku obdržíte telefonické oznámení. Přepravce vás kontaktuje a domluví s vámi přesný termín.
Na co je třeba dávat pozor, když zboží doručuje přepravce?
Pokud jsou obaly poškozené, žádáme vás, abyste to přesně zaznamenali. V tomto případě prosím zkontrolujte zboží, dokud je řidič přepravní společnosti stále u vás. Pokud zjistíte poškození zboží, rozhodně nepotvrzujte neporušenost dodávky. To by mělo za následek, že přepravce obecně vyloučí nároky na odpovědnost.
Bude můj nábytek doručen až na zahradu nebo na balkon?
Doručení probíhá zásadně až na "kraj chodníku". Nábytek je však lehký, takže obvykle není problém jej dopravit z chodníku na místo.
Žiji na ostrově. Mohu být přesto doručen?
Samozřejmě doručujeme i na německé nebo blízké německé ostrovy. Příplatek za to je paušálně 75,00 €. Kontaktujte nás prosím před objednáním.